Pages

Tuesday, December 7, 2010

Ayah dengan Angah

Apa khabar Abang Long dan Kak Mastura? Macamana dengan keadaan di KL? Adik doakan semoga keadaan Abang long sekeluarga sentiasa berbahagia hendaknya.Telah setahun lebih Abang long dan Kak Mastura berkahwin dan berpindah ke KL, tentu sekarang telah pun menimang cahayamata. Lelaki ke perempuan?. Mesti comel kan?. Adik sangat-sangat berharap agar satu hari nanti akan dapat bertemu dengan Abang long sekeluarga. Tentang kami yang ditinggalkan disini makin hari malang makin menimpa. Sesuatu perkara yang besar telah berlaku dalam keluarga kita. Perkara yang teramat memalukan dan adik percaya ianya akan membawa kemusnahan dan keaiban yang teramat sangat pada keluarga kita. Lantaran dari itulah adik mencoretkan warkah ini untuk tatapan Abang long. Itupun jika sekiranya Abang long sudi untuk menatapinya dan seterusnya membantu kami.Abang Long,Peristiwa pemergian Abang Long akibat dari perselisihan dengan bapak amat memilukan kami. Apatah lagi tak sampai setahun sebelum itu Ummi yang kita kasihi telah pergi dahulu menyambut panggilan Ilahi. Adik faham dengan tindakan Abang Long itu. Yalah, tiada siapa yang merelakan kekasihnya di kahwini oleh bapak sendiri.
Dan bagi adik juga tindakan bapak itu adalah di luar batasan susila kemanusiaan. Tindakan Abang Long berkahwin dan lari dengan kak Mastura juga telah meninggalkan kekecewaan yang mendalam kepada bapak. Dari seorang yang baik dan pendiam sikap bapak mula berubah menjadi pemarah dan pengasar. Bapak juga mula berjinak-jinak dengan pusat-pusat hiburan dan sering pulang tengah malam dalam keadaan mabuk. Terus terang adik mengatakan yang adik langsung tidak ambil peduli lantaran sikap bapak itu. Hubungan adik dengan bapak begitu renggang sekali. Sebaliknya Angahlah yang setia mengambil berat dan menguruskan keperluan bapak. Angah sanggup berjaga hingga ke tengah malam menanti kepulangan bapak. Akibatnya bukan sahaja kesihatan Angah malah pelajarannya pun turut terganggu. Apa yang memeranjatkan ialah Angah mengambil keputusan untuk berhenti sekolah tiga bulan sebelum peperiksaan SPMnya menjelang tiba. Juga aneh sekali apabila bapak sendiri turut merestui tindakan Angah itu. Namun segala kemelut itu akhirnya terjawab bila adik sendiri kebetulan bertemu dengan jawapannya. Itulah yang sangat merunsingkan fikiran adik. Entah pada siapalah adik hendak mengadu dan pada ketika ini alangkah beruntungnya jika Abang Long ada bersama-sama kami.

Apa yang bakal adik ceritakan ini bukanlah rekaan sebaliknya mata inilah sendiri yang telah menyaksikan segala-galanya. Tentu Abang Long juga sukar untuk mempercayainya, tetapi yakinlah bahawa adik tidak sekali-kali berbohong dalam perkara besar seperti ini.Abang Long,Pada suatu hari semasa di sekolah, adik telah diserang sakit perut yang teramat sangat. Selepas mendapatkan rawatan, adik telah dibenarkan pulang ke rumah. Semasa adik sampai, adik dapati kereta bapak masih lagi berada di garaj sedangkan ketika hendak ke sekolah tadi adik nampak bapak sedang bersiap-siap untuk bekerja. Adik juga hairan bila melihat pintu dan tingkap rumah masih lagi tertutup rapat sedangkan jam ketika itu sudah pukul sepuluh lebih. Takan lah Angah belum bangun lagi. Adik masuk kedalam rumah menggunakan kunci pendua yang sentiasa adik bawa bersama.

Semasa adik masuk kebilik untuk menukar pakaian, angah pun tiada di situ manakala di dapur sisa-sisa sarapan pagi masih lagi berselerak diatas meja belum dikemaskan. Perlahan-lahan adik naik ketingkat atas menuju ke bilik bapak. Apabila semakin hampir adik dapat mendengar bunyi suara garau bapak mengerang perlahan dan tersekat-sekat. Pada mulanya adik menyangkakan bapak sakit lalu adik terus menjenguk melalui pintu bilik yang terbuka sedikit. Alangkah terkejut dan hampir pitam adik menyaksikan apa yang sedang berlaku didalam bilik itu. Ketika itu adik nampak bapak sedang berdiri di tepi katil dalam keadaan telanjang bulat manakala Angah pula yang masih lagi berbaju tidur tanpa seluar duduk diatas katil dan dengan asyik mengulum batang kemaluan bapak. Mata Angah terpejam sambil tangannya bermain-main dengan dua biji batu bapak yang tergantung di pangkal kemaluannya itu. Sesekali adik nampak Angah memasukkan hampir tiga suku batang kemaluan bapak hingga memenuhi rongga mulutnya manakala pada waktu yang lain dia hanya menyonyot dan menjilat bahagian kepala kemaluan bapak yang kembang dan berkilat seperti orang sedang menghisap coklat lolipop. Sesekali angah mengesat lelehan air liur yang mengalir dari mulutnya. Bapak pula ketika itu memegang kepala Angah dengan kedua tangan sambil menggerakan punggungnya kehadapan dan kebelakang. Sesekali dia menundukan kepala memerhatikan pergerakan kemaluanya yang keluar masuk mulut Angah. Dan apabila Angah menyedut dengan kuat bapak akan mendongak dan melepaskan keluhan yang semakin kuat. Ada kalanya tangan bapak diseluk masuk kedalam baju tidur Angah untuk meraba dan meramas buah dadanya.

Pada ketika itu Angah akan megeliat dan melentikkan badanya kehadapan sambil menjilat-jilat bibirnya sendiri.Abang Long,Pada ketika itu adik betul-betul dalam keadaan serbasalah samada mahu menjerit menghalang perbuatan mereka atau hanya berdiam diri sahaja. Dalam keadaan adik yang masih bergelut dengan dilema itu bapak tiba-tiba menolak tubuh Angah sehingga terbaring diatas katil. Kemudian bapak menyingkap baju tidur Angah keparas leher sehingga kedua-dua buah dada Angah terdedah jelas. Bahagian kemaluan Angah juga jelas terlihat kerana ketika itu dia sudah tidak memakai seluar dalam lagi.Tanpa membuang masa lagi bapak terus bertindak meramas dan menjilat buah dada Angah dengan rakusnya. Adakalanya adik nampak bapak menghisap dan menyonyot puting kecil milik Angah seumpama seorang bayi yang sedang menyusu. Kini giliran Angah pula mengerang dan mengeluh sambil kepala tergeleng kekiri dan kanan tanpa henti. Tangan bapak mengurut lembut tundun kemaluan Angah sambil salah satu dari jarinya dijolok masuk kedalam belahan yang kelihatan kebasahan dan berair itu. Setelah puas menggomol kedua-dua buah dada Angah, bapak mula mencium dan menjilat lembut seluruh perut dan pusat yang putih gebu itu. Tindakan bapak membuatkan tubuh Angah melentik-lentik mungkin menahan kegelian yang teramat sangat. Kaki dan pehanya digesel-geselkan pada badan bapak. Lama-kelamaan ciuman bapak semakin turun kebawah sehingga mulutnya kini betul-betul berada pada belahan di celah kangkang Angah. Tekak adik mula berasa loya bila melihat bapak dengan penuh nafsu dan gelojoh mula menjilat dan mennyedut-nyedut belahan kemaluan Angah. Tetapi adik tengok Angah semakin kuat mengerang dan mengeluh tanpa henti. Sebelah tangannya mengumpal-gumpal rambut bapak manakala sebelah lagi meramas-ramas buah dadanya sendiri. Kedua-dua kakinya memaut kemas kepala bapak bagai tidak mahu melepaskannya. Sesekali apabila bapak mengangkat kepalanya adik nampak cairan seperti lendir keputihan meleleh keluar dari mulut bapak tetapi tanpa rasa loya bapakterus menjilat dengan lidah dan menelannya. Abang Long,

Pada ketika adik masih lagi terpaku di pintu bilik itu perlakuan Angah dan bapak semakin jauh dan berani. Bapak mula merangkak naik ke atas katil dan seterusnya menindih tubuh genit Angah. Hampir tidak kelihatan tubuh Angah apabila di himpit oleh tubuh bapak yang hampir sekali ganda besarnya itu. Kaki bapak masuk kecelah paha Angah dan menolaknya hingga terkangkang hampir 90 darjah. Adik nampak bapak mengangkat sedikit punggung sambil tangannya membetulkan batang kemaluannya supaya menepati kedudukan yang dihajatinya. Perlahan-lahan bapak mula menekan kemaluannya yang besar dan tegang itu masuk kedalam kemaluan sempit milik Angah diiringi keluhan kasar yang memanjang. Kaki angah dengan sendirinya terangkat lantas memaut kemas punggung bapak. Angah memejamkan matanya sambil mulutnya ternganga menahan tujahan kemaluan bapak itu. Bapak mula menggerakan batang kemaluannya keluar masuk lubang kemaluan Angah. Mula-mula perlahan tetapi semakin lama semakin laju hingga menyebabkan kedua-dua tubuh mereka bergegar kencang.

Sesekali bapak memperlahankan tujahannya mungkin untuk melepaskan lelah sambil mulutnya memelumat ghairah bibir nipis Angah. Setelah hampir sepuluh minit pada kedudukan itu, bapak mula bertindak mengubah posisinya. Bapak lantas bangun dan mencabut batang kemaluannya yang terbenam rapat dalam kemaluan Angah dengan cepat hingga menghasilkan bunyi 'plop!!' yang agak kuat. Dia kemudian memusingkan tubuh Angah hingga tertiarap. Kemudian punggung Angah diangkat keatas sehingga pada kedudukan menonggeng. Angah pula hanya menurut kemahuan bapak seperti seorang hamba yang setia menurut perintah tuannya. Bapak meludah pada tapak tangannya dan menyapukan sebahagiannya pada belahan kemaluan Angah sementara bakinya di lumurkan pada kepala dan batang kemaluannya sendiri. Belum sempat bapak meneruskan tindakannya tangan Angah pantas meraih batang kemaluan bapak dan menarik masuk kedalam liang kemaluannya. Serentak dengan itu Angah mengerakan tubuhnya kehadapan dan kebelakang sambil tangannya menggenggam kemas bantal peluk. Pergerakan tubuh Angah semakin laju sambil bapak pula menyeringai dan terkial-kial menahan perlakuan Angah itu. Tiba-tiba Angah mengeluh dengan agak kuat sambil menolak tubuhnya kebelakang hingga batang kemaluan bapak terbenam sedalam-dalamnya. Giginya menggigit kuat cadar yang bergumpal diatas katil itu.Tubuhnya menjadi tegang seketika sebelum perlahan-lahan mengendur sambil nafasnya tercungap-cungap seperti orang yang lari 100 meter lagaknya. Melihatkan tubuh Angah mula lemah, kini bapak pula mengambil alih serangan. Tangan bapak pantas meraih dan meramas dua buah dada Angah sepuas-puasnya. Bapak kemudian mengangkat kakinya hingga berada pada kedudukan mencangkung.

Dengan sekuat tenaga bapak menghayun batang kemaluannya keluar masuk hingga menghasilkan bunyi yang agak aneh. Semakin lama keluhan bapak semakin kuat begitu juga dengan erangan Angah yang sedang bermati-matian menahan serangan terakhir itu. Muka Angah yang putih itu kelihatan kemerah-merahan sambil di dahi dan pipinya mengalir titisan keringat hasil perjuangan selama hampir setengah jam lamanya. Keluhan bapak semakin kuat mengiringi hentakan bertubi-tubi batang kemaluannya keluar masuk lubang kemaluan Angah. Tubuh genit Angah bergegar seperti orang demam kepialu. Sesekali Angah menjerit kecil apabila bapak dengan agak kuat menghenyak batang kemaluanya sedalam-dalamnya tanpa sedikitpun memberi ruang untuknya berehat. Hayunan batang bapak semakin kuat dan laju. Begitu juga dengankeluhan dan erangan garau dari mulutnya.

Tiba-tiba adik nampak bapak menolak punggung Angah dengan kuatnya sehingga tubuh Angah tertiarap diatas tilam dan serentak itu batang kemaluannya tercabut dari lubang kemaluan Angah. Tolakan kuat bapak tadi menyebabkan kepala Angah terdorong kehadapan dan terhantuk ke kepala katil. Adik dapat mendengar dengan jelas Angah mengaduh sambil menggosok-gosok kepalanya. Mulutnya menyeringai menahan kesakitan. Tapi bapak langsung tak menghiraukan keadaan Angah sebaliknya tangannya dengan pantas memegang dan mengocok kemaluannya sendiri. Mulutnya ternganga sambil mengerang dengan agak kuat. Beberapa saat kemudian bapak melentikkan badannya kebelakang sambil kemaluannya memancutkan air berwarna putih seperti orang kencing. Pancutan itu amat kuat hingga sebahagiannya mengenai rambut Angah dan sebahagian lagi bertaburan di atas belakangnya. Bapak masih lagi mengerang tapi kini agak perlahan sambil tangannya masih lagi mengurut batang kemaluannya hingga menyebabkan beberapa titisan air yang agak cair meleleh keluar dan jatuh menitik di celah belahan punggung Angah.

Tak cukup dengan itu, bapak menggesel-gesel pula kepala kemaluannya pada daging punggung Angah yang berisi dan pejal itu.Abang Long,Setelah keadaan menjadi reda, tiba-tiba bapak ketawa kecil apabila melihatkan Angah masih lagi menyeringai menahan kesakitan pada kepalanya. Bapak berbaring disebelah Angah sambil menarik kepala Angah rapat kepadanya. Tangannya membelai manja kepala Angah sambil berbisik meminta maaf atas kekasaran yang tidak disengajakan itu. Angah mula tersenyum walaupun mulutnya masih lagi membebel seolah masih marah. Kemudian mereka saling berpeluk dan berkucupan seperti pasangan yang sedang dilamun percintaan. Setelah adik menyaksikan peristiwa tersebut, perlahan-lahan adik berundur dan masuk kebilik agar tidak disedari oleh mereka.

Dari pengamatan adik, adik rasa perbuatan yang adik saksikan itu bukanlah kali pertama berlaku antara bapak dan Angah. Tambah merunsingkan fikiran adik kini ialah sikap bapak yang mula memberikan perhatian kepada diri adik pula. Sejak kebelakangan ini adik mula perasan lirikan mata bapak terutama ketika adik hanya memakai seluar pendek dan singlet sewaktu dirumah. Begitu juga ketika adik mandi di waktu malam seolah adik dapat merasakan ada seseorang yang sedang mengendap. Diharap Abang Long selepas membaca luahan hati adik ini segeralah pulang sebelum apa-apa yang tidak diingini berlaku pada diri adik bongsu mu ini. Hanya pada Abang Longlah rasanya tempat adik mengadu.Sekian dari adikmu yang mengharap.